Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Thursday, April 5, 2018

Pantai Sepat Global Run Fun 1 April 2018



Saya berbaju biru (free hair)

Atas dorongan sahabat Adnan, akhirnya saya terjebak juga dalam larian Global Fun 2018. `Fun' tu bermaksud, kita suka-suka berlari, bukannya terlibat dalam pertandingan sebab mak tiri kita paksa atau majikan kita paksa.

Sebelum itu hanya Adnan dan beberapa kawan saya yang lain menyertai larian sebegitu. Saya hanya melihat keseronokan di insta dan FB, dan hanya mendengar cerita dari Adnan.

Lama-kelamaan timbul rasa ingin tahu bagaimana rasanya mentertai larian. jadi saya mendaftar melalui online, dan saya akan diberikan baju Tsirt sehelai.

Jadi lepas waktu kuliah, saya akan berlatih di tasik universiti. Hari pertama ya allah sakit seluruh badan macam baru habis lepas pantang anak sulung. Kembar.

Persediaan ini penting agar saya tidak akan tergolek di tepi pantai atau paya.

Saya rasa larian sebegini sudah merupakan satu tereng (trend) sekarang. Bagi saya ia satu tereng yang positif kepada minda dan fizikal kita.

Sekian.

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home