Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Tuesday, October 31, 2017

Gegar Vaganza - Aishah

Selain Datuk Sharifah Aini, saya berasa suara Aishah antara yang merdu didengar. Namun tidak seperti lagu-lagu Datuk Sharifah Aini, bukan semua lagu Aishah saya suka. Ada beberapa lagu yang saya suka, paling suka `Janji Manismu'.

Saya menunggu Aishah dalam Gegar Vaganza (GV), walau saya tidak suka pasangan pengacaranya, saya tetap akan lihat GV ini.

Saya sudah jangka, Aishah akan diletakan sebagai peserta paling akhir selepas Firman. Jadi saya tunggu. Saya mahu lihat suara terbaru Aishah. Dan ternyata Aishah sama seperti dahulu... Nyanyian dia meresap.

Saya juga sudah jangka Kak Engku tidak akan dikeluarkan. Setidaknya pada minggu ini. Saya minat Kak Engku. Dia serba boleh dan cantik. Walaupun nyanyiannya tidak sebaik penyanyi lain, tetap ada perasaan dalam nyanyiannya.

Saya tidak bersetuju Aishah masuk GV kerana beliau sudah berada pada tahap yang tersendiri. namun ia bukanlah satu kecacatan jika Aishah menang atau kalah sebab ini pogram ASTRO. 

Selain Aishah, rata-rata perserta lain boleh nyanyi. Masih boleh menyanyi dengan baik sekali. Menyanyi secara langsung sukar...

Saya akan terus bersama GV tahun ini...kerana Aishah


biodata Aishah peserta gegar vaganza 4 2017, biodata Aishah, profile, biografi Aishah gegar vaganza 2017, profil dan latar belakang Aishah gegar vaganza musim empat, foto imej gambar Aishah gv4
Suara merdu...(gambar dari internate)

Aishah mendapat markah paling tinggi 96% markah pada minggu pertama. Diikuti oleh Firman 91% dan Hazami 90%.

Saya suka Liza Hanim punya lenggok suara, Liza Hanin 87%...

Tahniah...


No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home