Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Tuesday, June 6, 2017

Bila rindu saya sebut nama dia..dalam hati

Beberapa hari di bulan ramadhan ini, ada kalanya saya terindu kepada dia.

Tetapi saya cepat-cepat tahu perbuatan tersebut tiada sedikit pun membawa kebaikan kepada fizikal dan jiwa saya...pada kehidupan saya....(kecuali mudarat kepada diri saya).

Jadi cepat-cepat saya alih menuju kepada sesuatu ingatan yang lain...namun saya tetap bersumpah dalam hati demi allah dan sekalian rasul, dia akan merindui saya sepanjang hayat.

Kata orang agama pada waktu dekat berbuka, doa mustajab... Saya tadah tangan waktu nak berbuka, saya seru...


Image result for skeleton

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home