Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Friday, May 5, 2017

Hati tidak mendengar langsung! (Aku untukmu...)

Image result for CD boneka sheila majid


Semalam saya pra dengar lagu Sheila Majid, `Aku untukmu', dari album terbaru `BONEKA'.

Terus hati saya terbayang bekas kekasih saya... He he he. Soal berkasih sayang, hati saya pernah  tidak lelah. Dia (hati) muda dan bergelora.

Saya memang berhajat untuk mendengar lagu baru Sheila Majid. Bukan kerana suaranya semerdu Datuk Sharifah Aini, tetapi suaranya sangat sesuai dengan jenis lagu yang dinyanyikannya. Lagu yang bertahan lama dalam jiwa.. Jiwa saya yang pelbagai.

Saya menjinakan hati saya tapi dia tidak pernah mahu jinak. Dia tetap keras. Saya mahu dia dengar nasihat saya..tapi dia tidak pernah mahu mendengar...

Dia hanya tahu bersetia...

Maka saya tidak boleh buat apa-apa...





No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home