Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Thursday, January 19, 2017

Enjoy life now...

Image result for motivational thoughts

Ramai orang takut untuk hadapi hari mendatang. Saya tidak terkecuali.

Saya bimbang hari mendatang saya tidak dapat hidup selesa kerana tentulah kos hidup akan semakin tinggi, Dan pada masa tersebut saya sudah tidak bekerja, tiada pendapatan...

Kalau saya terlalu menyimpan, saya tidak akan selesa dalam kehidupan. lagipun apa yang hendak disimpan memandangkan keciputan wang. He he he. Aci tak saya jawab sebegitu.

Namun jauh di sudut hati saya berharap pengakhiran hidup saya baik-baik sahaja, sebagai pembalasan saya yang telah cuba jalani hidup cara terbaik...

Baik ke?

Ha ha ha...

Tapi hidup kita di sebelah `sana' lebih penting kan?

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home