Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Thursday, November 17, 2016

Kad/surat dari Z

Salam sejahtera. Semoga berada dalam keadaan sihat sejahtera selalu. 

Saya di sini sihat sejahtera. 

Surat/kad ini sampai dua, tiga hari yang lalu...

Sekarang di Malaysia, sudah tiba musim hujan. Musim hujan membawa kesuraman, namun kedatangan surat/kad ini membawa ceria.

Ketika surat/kad jemputan ini sampai, saya sedang mengharungi minggu ke lima untuk semester 2, 2015/2016. Pelajar sudah menjalani quiz 1 dan mid Termg exam...

Adnan dan isterinya akan mengerjakan umrah, bertolak 18hb/11 ini. Adik saya Salina sedang rungsing dengan hasil pencapaian pelajaran anaknya dalam UPSR.

Sekali lagi, dan sebenarnya entah berapa kali saya rasa bersalah dan minta maaf kerana sering mengecewakan.

Saya mengambil berat dan menghargai jemputan ini, (dan jemputan-jemputan sebelum ini). Jemputan ini bukan calang-calang bagi saya. Buat hati saya tersenyum, gembira. 

Sehingga kini kita masih tidak dapat berjumpa. Insyallah di lain kali kita dapat berjumpa.

Semuga Allah selalu memberi kekuatan dan rahmat pada kehidupan Z.




No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home