Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Friday, August 19, 2016

Saya tak minat sukan tapi saya bukan kambing yang pandai main FB...

Malaysia


Saya tak minat sukan. Jadi olimpik tidak melekap kejap di hati saya. Namun saya hormati peminat sukan dan tahu akan kegunaannya.

Cuma saya dapati ada yang sangat teruk rupanya mentaliti. Tahap tahi kambing. Itupun tahi kambing ada gunanya. Buat baja.

Banyak komen yang tak membina. Komen-komen yang tak membina apabila gagal meraih emas ini menunjukan mentaliti sesetengah peminat dan cermin diri masyarakat kita. Cakap pakai sedap mulut sahaja seolah pemain kita tidak berusaha sedaya upaya.

Saya yang tidak minat sukan ini pun tabik spring kepada yang berkenaan walaupun hanya dapat gangsa atau layak ke peringkat akhir. sebabnya ini periongkat dunia, bukan jagoh kampungan...

Berlambak masyarakat kita yang lebih teruk dari kambing yang tak ada akal...rupanya (tapi pandai FB)


No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home