Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Monday, March 21, 2016

Ekonomi Najib...

Seorang kawan saya beritahu 2, 3 tahun lagi orang ramai akan memuji Datuk Sri Najib. Termasuk yang sedang mengutuk, akan memuji.

"Kenapa pula?" tanya saya yang melihat melihat ekonomi semasa negara berada di dalam keadaan yang getir. Cumanya saya tidak menyalahkan kerajaan 100% dalam situasi ekonomi negara. sebabnya? Sebabnya saya belajar ekonomi.

" Sebabnya Najib dapat mengekalkan kestabilan. Dan orang yang sedap mengutuk sekarang akan bertukar memuji..." Kata kawan saya yang tidak belajar ekonomi tersebut.

"Pihak pembangkang?' Tanya saya.

"Pihak pembangkang akan tetap membangkang..." Kata kawan saya.

Pulak...Kata saya.



Image result for ekonomi najib

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home