Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Tuesday, February 23, 2016

Saya tidak romantik...

Saya akui walaupun hati saya lembut (jauh lebih lembut daripada sesetengah perempuan) tetapi saya bukan kaki romantik. 

Kalau maksud romantik itu adalah apa yang wanita mahu dalam hubungan, sahlah saya tidak romantik. Saya tahu apa yang wanita suka dan mahukan, tetapi saya tidak galak untuk memenuhinya. Contohnya wanita mahukan perhatian yang mendalam, kalau boleh dia mahu suaminya ungkapkan/lahirkan rasa kasih sayang itu setiap hari. Cukup dengan kata-kata `sayang'.

Mungkin saya jenis yang lebih suka menerima...

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home