Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Tuesday, February 23, 2016

Saya dan kebodohan

Kadang-kadang saya tidak sedari saya jadi kebodohan dan kebangangan. Dan sekemudian lamanya barulah saya menyedarinya. Saya rasa ada juga orang seperti saya.

Sebagai makhluk biasa, saya adakalanya sangat rumit dan sukar. Pada masa tersebut saya tidak menulis. Saya bimbang ia akan memberikan kesan buruk terhadap penulisan saya. Bak kata pepatah China, jangan menulis ketika marah. 

Namun ada juga kadang-kala saya terlepas tulis. Banyak sangat yang tidak kena pada pandangan mata saya di sekeliling saya. Tetapi saya diamkan sahaja. Saya bukannya orang yang mahu merubah dunia. Peperangan dalam diri pun jarang saya menangi...

Image result for i am stupid

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home