Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Wednesday, February 3, 2016

Lelaki yang baik payah nak cari...



1. Saya tidak tahu sangat hal politik...tapi hari ini saya rasa sedih.

2. Sebabnya MB Kedah sudah bertukar tangan. 

3. Dalam episod sebelum ini saya berdoa agar MB yang ada tidak digantikan dengan yang baru. 

4. Namun doa saya tertolak.

5. Mungkin ada hikmah Kedah ada MB baru yang saya tidak kenal tersebut.

6. Namun diharapkan MB baru akan berkhidmat dengan lebih cemerlang.

6. Rasa hiba pun ada juga bertandang kerana saya rasa bekas MB Kedah adalah lelaki yang baik, sederhana, seksi dan perihatin. 

8. Saya kenal bila saya lihat seorang lelaki itu baik atau sebaliknya. Sebabnya saya lelaki.

9. Sekian...

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home