Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Tuesday, January 19, 2016

Antara pengubat luka...

Petang semalam sebaik sahaja selesai menjadi jadi panel (judges) di Contemporary Issues in Finance Symposium, saya bergegas balik. Saya lapar sangat. Saya tidak sempat tunggu hingga majlis penutup. Saya sudah dimaklumkan makanan di majlis penutupnya adalah nasi lemak.

Saya tidak sempat makan walaupun saya sudah beli sebungkus nasi lemak. Hari ini kerja banyak. Namun bila sampai petang rasa terhibur dan berbaloi. Kita masih ada pelajar yang rajin dan bijak. Dan yang paling membanggakan saya ialah mereka kelihatan seronok untuk belajar perkara-perkara baru.

Kesungguhan pelajar saya mengubat luka hidup saya...



Image result for TPPA

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home