Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Friday, November 13, 2015

Bekas sos bunga kangkung, ubat hati saya


RM5 satu `NOS (New old stock)


Semalam saya telah membeli 6 biji bekas sos Bunga Kangkung dari blog Ezany. Bekas sos ini adalah untuk melengkapkan koleksi pinggang mangkuk lama (PML) Bunga Kangkung saya. Saya dah ada teko, cawan, pinggang makan, mangkuk, sudu dan piring bujur...

Setelah bank in duit kepada Ezany, saya tersenyum riang. Bagi saya Ezany Raja PML Malaysia. Saya juga pernah beli almari lama dari beliau. Almari tersebut kini saya letak pinggang mangkuk Pyrex Chelsea saya. Aneh kan?

Saya mula bertambah giat mengumpul PML ini sebagai "keep busy, don't look back" program" saya. Maksud saya dalam sedih dan lara saya mesti ubat hati saya dengan buat banyak perkara yang saya minat. saya kumpul PML dan berkebun.

Saya tidak pergi ke sarang pelacuran...

Tetapi tentulah ianya tidak dapat melenyapkan perasaan di dada saya...gerhana dalam hati... Tapi saya tetap mahu mencuba lupakannya sampai hujung nyawa...(pulak)

Sekarang saya tidak sabar menunggu bungkusan pos... saya akan susun bekas sos itu macam dalam pameran. Suatu hari nanti saya akan guna.

He he he. 

Adakah saya bertambah aneh?

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home