Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Monday, June 15, 2015

Saya ke Sabah


1. Bulan lepas saya ke Sabah.

2. Bila jejak kaki ke sabah saya terus ingat Nong Andy, Adie dan Fauzie.

3. Fauzie Abd Kadir rakan sekuliah saya semasa di UM dahulu. Kini kami saling kehilangan.

4. Sabah negeri menarik, Cuaca elok.

5. Saya berpeluang ke lokasi terbalik! Best betul!. Kreatif betul.

6. Namun posting ini saya tujukan kepada keluarga yang terlibat dengan bencana.

7. Saya berharap mereka sabar dan bersemangat semula hadapi kehidupan...

8. Percayalah kehilangan orang yang kita sayangi sangat memeritkan, namun perjalanan tidak boleh kita hentikan...

9. Saya berangan ke Sabah lagi...tapi aktiviti naik boat ke pulau-pulau menakutkan saya. He he he.

10. Kenangan indah ini dibawa ke mati.

Sekian.

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home