Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Tuesday, June 30, 2015

Hati yang masih sakit

Saya tidak ada apa-apa yang nak dikomplainkan. Sekarang saya begitu. Berbeza dari dahulu setiap yang terjadi saya asyik komplain dalam diri.

Walaupun agak terlewat, saya sudah mulai percaya perkara yang buruk tersebut mungkin sebenarnya tidak buruk. Dan lama kelamaan saya semakin percaya setiap perkara tidak ada buruk baiknya. Kita sahaja gagal menghadapinya. Memahaminya.

Penceraian, kematian, sakit dan sebagainya bukanlah sesuatu kesalahan atau kerugian. Saya cuba tanamkan...

Tetapi mengapa hati ini masih sakit...

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home