Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Wednesday, May 20, 2015

Perihal wasap

1. Saya dengan relahati telah `mute'kan beberapa group dalam wasap saya. 

2. Sebenarnya hampir semuanya saya `mute'kan (he he he), tinggal wasap keluarga sahaja. 

3. Saya tidak `mute'kan wasap keluarga bimbang jika ada perkara kecemasan berlaku di antara ahli keluarga. 

4. Saya lakukan tindakan ini sejak hujung tahun lalu. Saya beranikan diri untuk `mute'kan dan kemudian saya ` clear'kan semua. He.

5. Pernah wasap saya ada 1480 lebih!. Saya tak baca pun...saya `bersihkannya'. He

6. Saya hairan dengan manusia yang boleh wasap 24 jam. Saya tabik spring.

7. Semua perkara dia (mereka) nak `send'. 

8.Namun kadang-kadang saya rasa belas kasihan sebab orang macam ini saya kategorikan sebagai tidak ada kehidupan. Atau itulah kehidupan mereka?

9. Sebelum wasap tercipta, mungkin dia (mereka) sudah tersendirin tak ada kehidupan. He he.

10. Tak baik komen lebih-lebih kan.






1 comment:

Lan LoloQ said...

yup..saya pun saya..sy awal2 ckp mintak maaf xminat nak wassap2 group.....

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home