Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Monday, April 6, 2015

Opah dan Key saya

Add caption
1. Ini gambar opah dan key saya.
2. Mereka berasal dari Perak.
3.Mereka ialah mak dan ayah kepada mak saya.
4.Saya cucu mereka.
5.Mereka sudah arwah...
 

Semoga dicucuri rahmad dan dikatogerikan dlm kalangan yang beriman oleh tuhan, amin.

3 comments:

Adie Achim said...

Abg Jan.. maaf ya tapi sy tgelak penggunaan 'dikatogerikan'..jarang dan hampir tidak pernah sy terbaca.

Adie Achim said...

Abg Jan,
Saya mejadi trauma dengan kematian which is gud for me (sentiasa ingat mati) tapi bayangan wajah mereka ketika saya mandikan begitu kuat di ingatan.. Hati bagai dihirs2 pedih. Bayangkan ketika mandikan jenazah arwah ayah saya bersama abang sulong.. selang tiga minggu saya mandikan jenazahnya pula.. Hanya Allah yang tahu, kini saya mengerti dan merasai airmata yang mengalir tanpa disedari.. Moga hati ini kuat menjalani hari mendatang.

Jankaulu said...

kesedihkanlah membawa banyak makna dan pengajaran untuk kita lihat wajah kehidupan...
sebuah perjalanan...

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home