Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Wednesday, April 15, 2015

Kuasa editan...

1. Saya dapati muka dan bentuk badan kawan-kawan saya di internate lebih cantik dan menarik.
 
2. Sedangkan di luar jika dilihat secara langsung, tidak menarik langsung. He he he.
 
3. Pernah saya jumpa kawan saya, terus saya fikir hipokritnya dia.
 
4. Kita tidak boleh percaya gambar dalam FB.
 
5. Kulit boleh diputih dan dilicinkan...
 
6. Dagu dan pipi boleh diruncingkan...
 
7. Mata boleh dibundarkan...
 
8. Senyuman kita boleh diperbaiki...
 
9. Perut saya semakin buncit boleh dihilangkan!
 
10. Dua keeping gambar di bawah menunjukan saya kurus...dan nampak muda, sebenarnya sebaliknya...
 
 
Badan ini badan saya tetapi saya edit...biar nampak kecil...


Boleh letak bunga lagi...he he he

1 comment:

AA said...

Sir nampak muda gambar atas sekali tu..

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home