Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Wednesday, March 25, 2015

Pernah tak terfikir...?

Pernah tak terfikir anak kita ada hak atas gambar mereka?. Hak untuk tidak dipaparkan berleluasa gambar mereka tersebut dalam FB kita? Atau sebab mereka anak kita, kita boleh buat apa sahaja ke atasnya...
 
Kata kawan saya "Mengapa pulak saya tak boleh letak gambar-gambar anak saya yang comel yang baru boleh menirap tu dalam FB saya?".
 
Saya diam...
 
Malas nak jawab...
 
 
 

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home