Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Monday, March 9, 2015

Chelsea dah masuk robok



1. Pemburuan set pinggang Chelsea telah bermula, membawa saya ke beberapa Pasar Karat sehingga ke Anggerik Mall Shah Alam.

2. Mulanya saya mahu beli satu jea sebagai `ibu'.

3. `Ibu' itu bermakna memberi motivasi untuk saya kumpul yang lain.

4. Kononnya boleh mengajar saya bersabar.

5. Namun saya hilang `arah', sehingga meminta penjual tersebut balik ke rumahnya ambil apa yang dia ada, he he he.

6. Saya sudah letak Chelsea pada tingkat paling akhir dalam robok tu...

7. Saya rasa pelik sangat...beli pinggan tapi tidak diguna. Emak saya kata berdosa.

8. Namun ini saya katogerikan sebagai koleksi saya.

9. Mungkin saya akan guna sekali sekala.

10. Saya mahu belajar buat kueh Lompat Tikam.

11. Sekian, tamat.

2 comments:

aima said...

Lawonya......mcm minat gak...regenya mesti power....

Jankaulu said...

boleh kumpul satu-satu dulu...atau

kecek beli dengan sapa-sapa...

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home