Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Monday, November 17, 2014

Hujung Dunia - Hanie Soraya




Lagu ini baru saja saya mendengarnya, dengar dari radio semasa memandu. Saya ingatkan Amy Mastura buat album baru tetapi rupanya orang lain. Suaranya macam Amy Mastura cuma tidak seserak Amy Mastura. Suara Amy Mastura ada serak sedikit. Hanya sedikit.
 
Tetapi entah mengapa lagu ini mengingatkan saya kepada Amy Mastura...
 
Ini orangnya, entah betul ke tidak, saya ambil gambar dari internate. Budak muda lagi. saya tidak tahu lagu ini siapa cipya. Tetapi sedap didengar. saya katogerikan lagu ini sebagai lagu motivasi.
 
Yup. Hidup ini ada suka dan dukanya... Lirik di bawah:


Lalalala
Fikir sebelum bicara
Susah sebelum senang
Jatuh sebelum berjaya
Sedar sebelum terus hanyut
Menyanyi biar dari hati
Berjanji biar pasti

Hingga ke hujung dunia ini
Pasti adanya suka dan duka
Kamu dan aku
Hingga ke hujung dunia ini
Pasti ada menangis ketawa
Bersama-sama
(Hingga ke hujung dunia)
Hingga ke hujung dunia
Aku dan kamu sesuatu
Pantas waktu berlalu
Terimalah seadanya
Tiada apa yang sempurna

Menyanyi biar dari hati
Berjanji ditepati
Hingga ke hujung dunia ini
Pasti adanya suka dan duka
Kamu dan aku
Hingga ke hujung dunia ini
Pasti ada menangis ketawa
Bersama-sama

Walau apa pun yang telah terjadi
Perlu tabah kau hadapi
Segala yang pernah kita lalui
Menjadikan kita yang hari ini
Yeah

 Lalalala lalalala
Hingga ke hujung dunia ini
Pasti adanya suka dan duka
Kamu dan aku
Hingga ke hujung dunia ini
Pasti adanya suka dan duka
Kamu dan aku
Hingga ke hujung dunia ini
Pasti ada menangis ketawa
Bersama-sama

Hingga ke hujung dunia
Hingga ke hujung dunia
Hingga ke hujung dunia
Hingga ke hujung dunia
Hingga ke hujung dunia

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home