Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Friday, September 12, 2014

Fauziah Latif No 1




 
Suara Fauziah Latif tidaklah sesedap mana di telinga saya tetapi beberapa buah lagunya berjaya meresap masuk ke sanubari saya. Itulah kuasa muzik.

Banyak juga lagu dendangannya tentu lebih sedap jika orang lain yang nyanyikannya...he he he.
 
Saya tidak pernah membeli album nyanyian Fauziah Latif kerana kekuatan vokalnya tidaklah sekuat mana dalam 2.8 sahaja,  tetapi entah kenapa pada masa tersebut saya telah membelinya di Giant Speedy.
 
Namun berbaloi jugalah kerana boleh laaa dengar sambil tarik kain selimut.

Apa nak jadi dengan saya? Sejak Kak Pah tiada...tak tahu nak beli CD apa...
 

4 comments:

Angah said...

diawal kemunculan beliau, suaranya agak power juga, halus, lembut dan nayaring. angah suka dia!

Jankaulu said...

lagu yang ada teratai tu best, yg layu-layu..

Mama4Aqil said...

well..
yan pernah nyanyi lagu yang tajuk apa tu 'enggang' hahhaa..masa tu kat pulau tioman cuti ngan kwan-kawan pompuan.

lepas tu..one of budak lelaki cakap..'nape tak masuk akademi fantasia'

wow..nasib baik dia tak kata: " kak limah..tak tengok akademi fantasia ker?"

ok. sekian laporan.

Jankaulu said...

lagu `aku redha' pun sedap...

sesuai untuk yang putus cinta...

Tapi saya tak redha dunia akhirat!

hehe

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home