Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Monday, August 11, 2014

Lukisan saya...orang kurus dan orang gemuk



 
Semasa saya melihat anak saudara saya menyiapkan lukisan sekolahnya, saya meminjam pensil warnanya dan m1eakar wajah perempuan. seorang kurus dan seorang gemuk.
 
Perempuan kurus saya hanya makeupkan nipis sahaja, sedangkan perempuan gemuk saya make-upkan mata agar ketara. Agar tidaklah orang akan fokuskan kepada kegemukan dia sahaja. Itu pendapat saya. Jadi saya pakaikan celak dan sebagainya.
 
Saya juga warnakan bajunya tidak melebihi tiga warna sahaja. Kesiankan...banyak pula pantang larang bila kita gemuk.

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home