Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Monday, August 18, 2014

1998, depan rumah di kampung Paya Rawa


 
 
 
Semasa saya belajar di UM dahulu, saya tidak sedar akan bergunanya dan kesannya kepada kehidupan saya. Namun semakin umur meningkat, saya semakin merasai kesan positifnya. Jadi saya mengambil kesempatan untuk berterima kasih kepada diri sendiri...dan pihak yang menolong.
 
Banyak suka-duka yang saya lalui dalam kehidupan. Dan sesungguhnya ilmulah paling setia...

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home