Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Monday, July 7, 2014

Muka saya minggu lepas, terima kasih Lenovo



Saya buat gaya ala pelakon drama yang petang-petang muncul di TV tu.


Gaya Dewa Remaja (terlajak remaja kot)


Muka resah gelisah menunggu waktu berbuka...


Seleberiti menjejak kaki di Bazar Ramadhan...(perasan)


Saya di opis tak sabar ke Kuantan


1. Muka-muka ini saya gayakan minggu lepas, khas sempena saya akan ke Kuantan untuk melawat seorang kawan saya yang masuk wad dan berbuka di Kuantan...
 
2. Saya gunting rambut nipis tepi telinga.
 
3. "Gunting rapat biar nampat kulit" beritahu saya kepada tukang gunting... 
 
4. Dengan kuasa Cymera lenovo, saya nampak 15 tahun lebih muda dari usia sebenar saya. terima kasih Lenovo.
 
5. Umur saya sudah hampir menjejaki 45 tahun.
 
6. Bila saya melihat muka saya, saya rasa walaupun saya tidak handsum, tidaklah pula saya hodoh.
 
7. Namun dia tetap tidak bersyukur walaupun allah telah hadiahkan saya padanya...(dari kayangan). Saya bersumpah dengan nama Allah dan sekalian rasul, dia akan mengingati saya selamanya...
 
8. Saya tidak mampu sayangi orang lain...
 
 

4 comments:

M said...

haah la..nampak muda dengan rambut baru....lebih kurang umur Ziana Zain rupanya ..46

8. "Saya tidak mampu sayangi orang lain..."

- then..."let other people love u "

Salam Ramadhan En.Sukiman... :)







Lan LoloQ said...

segak...persis bintang drama senja2....sayangilah rambut sementara ianya bertakhta di kepala...cos im almost bald

kueh quay said...

sukiman nampak kurus.

Jankaulu said...

Lan loloq,

Thanks, selamat menjalani ibadah puasa.

Kueh quay,

Saya edit gambar tu, he he. Sebenarnya sya masih gemuk...

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home