Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Monday, March 3, 2014

Sms dari Miss X: Abang Wahub berhak bahagia!




Saya mungkin buat silap besar dengan menghantar sms itu, namun saya kenal perangai Miss X. Namun kemungkinan saya akan dimarahi kerana mencara hal orang tetap ada, he he he.

Sekarang baru saya faham kenapa apabila sahabat baik adik perempuan saya mahu bersuamikan suami orang, adik saya tidak memberi sebarang komen. Malah adik saya kata dia tidak mahu masuk campur langsung.
 
Dapat saya agak mungkin persahabatan mereka akan putus atau renggang jika adik saya masuk campur. Adik saya tentulah lebih mengetahui perangai sahabatnya tersebut. Ya, apabila sudah mabuk tidak kenal botol kicap dan botol cuka. Sedangkan ikatan dengan keluarga pun rela putus kerana `buang emak buang saudara kerana kasih saya turutkan'. Inikan hanya sebuah persahabatan?
 
Namun tidaklah pula saya kesal 100% kerana menghantar sms tersebut. Ianya memberi pelajaran yang maha berguna kepada saya tentang makhluk bernama manusia di bumi allah ini. Dan ia juga `membenarkan' beberapa andaian saya selama ini.

Dan minggu lepas pada hari selasa memang Miss X mensms saya, smsnya pendek sahaja:
 
"Abang Wahub berhak bahagia...".
 
Jan: Good girls go to heaven, bad girls go everywhere...hehehe

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home