Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Wednesday, November 13, 2013

101 Sharifah Aini (2012)

Berjaya juga akhirnya.

Betapa susahnya saya mahu membeli Album ini, namun akhirnya dapat juga membelinya di Kuantan. Terdapat 101 lagu di dalamnya. Saya tidak berbelah bagi apabila keluar CD Kak Pah, saya terus membelinya untuk dijadikan koleksi simpanan saya.

Saya juga tidak sabar menunggu album baru Kak Pah yang akan dihasilkan oleh KRU.



Ada lima Cd di dalamnya. Siri 101 ini ada juga meliputi penyanyi lain seperti Tan Sri P Ramlee, Sudirman, Jamal dan Fran. Saya berhajat nak beli yang Jamal pulak.



Saya tetap membeli Cd walaupun sebenarnya saya boleh ambik lagu-lagu dari internate. Entah mengapa saya tak tahu. Mungkin ia lebih ekseklusif...


Jan: 1000 Mawar Jankaulu...?

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home