Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Wednesday, September 11, 2013

FB dan kawan-kawan sekerja saya

Saya tidak `approve' FB kawan-kawan sekerja atas beberapa sebab: 

Sebab pertama ialah mudah, saya jumpa mereka tiap-tiap hari. Saya lebih suka berinteraksi secara langsung. Saya akan tanya apa-apa yang saya mahu tahu dan saya rasa tidak semua apa yang rakan saya buat saya mahu tahu. He he.

Saya tidak pandai berFB, nanti rakan sekerja saya tahu. He he he. 

Saya mahu kehidupan saya tidak terlalu terdedah kepada kawan-kawan sepejabat. Walaupun kawan rapat, tidak semua perkara boleh dipaparkan. 

Saya juga tidak berminat mahu tahu apa yang kawan-kawan saya lakukan di luar waktu kerja. Saya juga merasakan saya tidak patut tahu sangat. Mereka bukanlah terkenal mana pun.

Namun jika saya bertukar tempat kerja, saya akan `approve' mereka. Sebilangan kecil daripada mereka, he he he.

Saya rasa janggal sebab mereka rakan sekerja saya.

Jan: Itu saja alasan saya, he he he. Tak logik ke?


4 comments:

Mama4Aqil said...

saya nak cakap..saya pun sama.
owh..terima kasih atas entry ni.
sekurang-kurangnya saya ada idea jugak nak tulis apa.saya takut rakan sekerja saya fikir dan kata yang bukan-bukan kalau saya salah tulis salah cakap.

nanti saya update. tapi bukan 'approved'. saya 'blocked' terus.hahahha

Jankaulu said...

he he he,memang...

Ann said...

errhhh kalau student yg mintak friend macam mana pulak?

Mama4Aqil said...

En. Sukiman. haaaaaaaaa
kan dh update pasal entry ni.

http://mama4aqil.blogspot.com/2013/09/block-unfriend-dalam-fb-saya-salah.html

Happy Reading!

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home