Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Monday, July 15, 2013

Pecah dinding stor...


Saya sudah nekad. Saya mahu pecahkan dinding bilik stor biar dapur saya nampak luas sikit. Saya perlu ubah sedikit keluasan dapur saya yang kecil. Kalau boleh saya nak miliki dapur yang luas seperti rumah kawan-kawan saya. Namun saya sedar, saya kayap. He he he.

Saya tahu memang stor penting, namun saya mahu suasana dapur yang mengundang. Walaupun saya sebenarnya makan kat kedai, he he he.


Sebenarnya ikhlas cakap, saya tidak memasak di rumah ini. Saya membeli makanan dan memakannya di kedai. Pun begitu saya perlukan suasana yang nyaman di dapur rumah saya.


Apabila kawan-kawan saya renobek dapur mereka, saya teringin juga. Namun saya tidak ada banyak duit seperti mereka. Saya buat apa yang mampu, ia iaitu mengorbankan bilik stor saya...(saya menulis dalam keadaan sedikit hiba).


Saya juga pasang beberapa plaq baru. Saya ubah kedudukan plag juga. Ada yang saya rendahkan plaqnya. Biar tak nampak sangat dek mata.



Buat plaq baru...

Buang kedudukan plaq lama sebab sini nak gantung gambar



Sepatutnya suiz lampu direndahkan, namun saya akan buat semula di lainkali...

Jan: Hatiku tak berplaq

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home