Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Monday, July 29, 2013

Duit kutu saya, lepeh mengecil...dan semoga selamat bersalin

Saya sudah berangan duit kutu saya nanti saya nak buat beraya dan kalau ada lebih nak beli perfume baru Hugo Boss - Red. Saya dah mencium baunya di ECM. Saya berkenan sangat sebab baunya tak lah kuat sangat.

Lagipun dah lama tak beli Perfume...




Saya juga nak beli baju dan kasut raya. Jumlah main kutu tersebut besar, saya bayar dalam RM340 sebulan. Kasut saya sudah habis stok. Biasanya sekali beli saya beli 2, 3 pasang sekaligus - Camel active. Namun sekarang stok sudah habis.

Saya juga nak beli seluar jeans sebab dah lama tak beli seluar jeans. Yang ada sudah longgar. Bukan kerana saya kurus tetapi punggung saya telah lepeh mengecil. Ia amat merisaukan saya kerana bagi saya punggung lepeh dan kecil tidak memberi motivasi hidup kepada saya. Mereka yang ada punggung terletak, cantik bila pakai seluar jeans atau seluar pejabat.

Namun begitu tengahari tadi adik perempuan saya (ibu kutu) menelefon. Dia beritahu kawan perempuan dia mahu giliran saya. Kalau boleh dia nak dulu sebab dia nak beranak. Saya terus tanya suami dia kerja apa.

" Tak apalah berilah giliran abang ke dia. Kesian pulok rasa" Saya beritahu kepada adik saya.


Jan: Saya boleh beli `Red' tersebut laibn kali....

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home