Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Thursday, June 20, 2013

Saya tak ada alat bersenam...


 "Saya tak ada alat bersenam...macam mana nak bersenam?"

Alasan ini juga kelakar bin sadis. Kalau ada alat bersenam berdekatan, ambik dan hempuk atas kepala dia biar jadi betul sikit. Tak semestinya bersenam kena guna alat bersenam!. Tak semestinya kena ke gim.Tak semestinnya... Malaslah saya nak terangkan. Saya nak tergelak.

Namun kalau ada duit bolehlah beli. Alangkah baik yea kalau kita lebih galak membeli alatan senaman daripada tindakan menukar sport rim setahun dua kali. Haaa...


Alat senaman yang popular, he he he.


"Kalau ada alat senaman pun nak letak kat mana, rumah saya sempit". Ini juga alasan kelakarkan. Bukan semua alatan senaman adalah bersaiz besar belaka. Malaslah saya nak beritahu. Boo jealah.

Jan: ada 1000001 lagi alasan...

Home exercise pun boleh buat sebenarnya, saja kita buat alasan.


1 comment:

Mama4Aqil said...

saya naik tangga opis sambil berlari pakai high heel. senaman tu.hahahaha

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home