Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Sunday, December 2, 2012

Najb dan Azlan sudah pulang...

Sekarang rumah saya kembali sunyi, bila balik kerja sunyi tak kedengan apa-apa bunyi. Najib dan Azlan sudah balik ke rumah masing-masing. Najib duduk dua minggu di rumah saya, dia datang dulu barulah seminggu kemudian Azlan datang menemani Najib.

Saya rasa sangat gembira bila anak-anak saudara bertandang ke rumah saya. Mungkin itulah sifat Antetua (Anak Teruna Tua, he he he). Iaitu mereka lebih rapat dengan anak-anak saudara mereka. Maklumlah tak ada anak.

Saya ada tangkap gambar mereka dulu tajuk...Najib dan Azlan bercuti di Muadzam

Mantoya (Azlan)

Najib Khan

Kini mereka semakin besar, Najib sudah pandai menggatal dengan perempuan. Manakala Azlan masih lagi malu-malu kucing. Muka mereka kini sudah lain, tidak toya lagi, nampak semakin kemas. 





Mereka dalam keadaan pra remaja. saya pula sudah akhir remaja. dalam beberapa tahun lagi saya bukanlah remaji lagi. Pun begitu saya berharap hubungan kami tetap erat. Saya harap mereka akan sambung pelajaran ke luar negara. 

Saya beritahu mereka cita-cita hendaklah digantung tinggi.

Jan: Menumpang cita-cita mereka...

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home