Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Wednesday, November 21, 2012

Melawat Gerai Wataniah COBA, UNITEN Kampus MUADZAM SHAH21/11/2012

Petang tadi saya bersama Adnan melawat gerai Wataniah. Saja saya pergi melawat beri sokongan atas aktiviti yang dijalankan. Banyak lagi gerai yang saya lawati.

Kelihatan saya bersembunyi di belakang pelajar micro ekonomi saya (untuk menutup saiz badan yang kini  bagai dipam-pam). Baju yang saya pakai tersebut sebenarnya baju raya yang saya beli, untuk raya haji nan lalu...

Tunjuk jari dua ni gaya manusia sejagat... Pasukan Wataniah adalah pasukan pertahanan kedua bagi negara kita. Pendek kata bila semua askar pergi berjuang, kita dijaga oleh merekalah.

 Alatan yang berkaitan.

 Semasa saya mengajar pagi tadi, saya lihat ada pelajar saya pakai baju wataniah. Saya rasa sungguh banga.

Kelihatan Adnan dalam gambar di atas berbaju putih sedangkan yang lain berbaju wataniah. Pelik, saya tak dapat ungkaikan mengapa...?


Ini kalau tak silap adalah makanan yang dimakan oleh mereka. Kalau saya makan mungkin boleh kembali ke bentuk asal...zaman kegemilangan (zaman kegilaan sebenarnya, he he he)

Ini tempat membakar makanan, pakai lilin jea.

Jan: Tentu pengalaman jadi wataniah seronok...kan?

1 comment:

Unknown said...

hehehe ade gak gambar saya dalam tu

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home