Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Saturday, November 3, 2012

Majlis Konvokesyen UNITEN ke -15

Sebelum diadakan Majlis Konvoikesyen UNITEN yang ke 15, pada malam sebelumnya diadakan majlis makan malam khas bagi meraikan para pelajar yang cemerlang.

Setelah tersesat jalan akhirnya saya dan Adnan sampai juga ke Hotel Equetorial tersebut. Sedap juga makanan yang dihidangkan. Cuma tidak ada sayur...

.

Gambar di atas saya dan kawan-kawan sedang menahan lapar. Saya tidak makan dari petang, saya berlapar khas untuk makan malam ini. He he he.



Gambar di atas menunjukan saya dan kawan-kawan saya sudah tidak terbentuk elok. Cuma ada lengkuk-lengkuk jea sikit. Nampak lurus jea. Memang kami kena diet...kalau tidak dalam beberapa tahun lagi kami akan nampak setopok.

Sekian...

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home