Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Wednesday, November 21, 2012

Hari pertama: EXTERNAL EXAMINER VISIT


EXTERNAL EXAMINER VISIT
BACHELOR OF FINANCE (HONS)
COLLEGE OF BUSINESS MANAGEMENT & ACCOUNTING
UNIVERSITI TENAGA NASIONAL
17 – 24 NOVEMBER 2012


EXTERNAL EXAMINER:
Prof. Terrence Hallahan
School of Accounting & Finance
Victoria University
Melbourne
Australia 

Balik daripada bercuti seminggu hari tu, kerja terus menunggu saya. Saya ditugaskan menyambut dan berada dengan seorang Prof dari Australia untuk melicinkan aturcara lawatan.

Saya bawa prof melawat ke perpustakaan COBA (19/11/2012)

 Lawatan ke perpustakaan COBA: Bersama Ketua Jabatan Kewangan dan Ekonomi, Puan Noriza Saad

 Makan Laksa...Prof Terrence bersama Baharudnin Mohd Hussin dan Puan Noriza Saad

Turut diundang memakan makanan... Siti Fara Fadila dan Hamidah Ramlan

Sepanjang lawatan Prof Terrence akan menginap di PU 1. Saya pastikan pada awal kedatangan Prof rasa selesa. Tidaklah boleh dibiarkan prof keseorangan...

Saya tiada dalam gambar ini sebab gambar ini sayalah pemukulnya.

Jan: Manalah tau suatu hari nanti saya ke tempat orang pulak...

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home