Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Wednesday, November 21, 2012

Menitis jua rindu yang sudah tidak tersukat...

Dalam kesibukan mengendalikan lawatan Prof Terrence dan meeting hampir setiap hari, sempat juga saya menyediakan review silibus bagi pembentangan Ketua Unit Ekonomi. Sudah agak lama jugak silibus tersebut tidak diubah suai. Sudah banyakr cabang baru perkembangan ekonomi Malaysia, tak kan la nak ajar benda yang sama. Boring.

Dalam pada itu saya celahkan juga masa untuk membuat soalan akhir semester bagi dua subjek yang saya ajar. Juga saya mengadakan kuiz dan mid teng dalam bilik kuliah. Saya hendak sediakan karimak cepat-cepat.

Sepanjang minggu ini saya sibuk, dalam minggu ni rasa macam nak beranak pun ada. Dan pada hujung minggu ni saya akan berbengkel selama dua hari di Gambang Resort, sabtu dan ahad. 

Saya juga hantar makanan untuk anak saudara saya di rumah pada setiap hari. Najib cuti sekolah, saya ajak datang rumah saya. Bila saya berbengkel nanti Najib saya akan hantar ke rumah kakak saya di Kuantan.

Bila Najib ada, saya selalu tergelak sakan. Dia selalu ceria dan berjenaka, ada-ada saja yang tidak kena pada saya. Dia seperti saya, kami sangat lucu...(kadang-kadang sedikit lucah, he he he)

Jan: ...dan dalam kesibukan ini saya masih mengingati dia..., ya allah...

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home