Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Wednesday, November 7, 2012

Bunga Mawar bunga Cina

Dulu saya selalu impikan rumah yang besar dan memiliki taman yang indah. Bila saya bangun dari tidor saya boleh nampak ribuan mawar berkembang disirami embung pagi.

Namun itu hanyalah impian, setakat ini inilah yang saya dapat. Bila bangun pagi ada bunga Cina sahaja. berkembang dan wangi...




Kata penjual bunga ini bunga cina ini spesis kacukan Siam. Bunganya lebih besar, lebih wangi. Daunnya berkilat macam plastik... Wow kacukan Siam memang best!.

Jan: Dan saya akan terus berimpian. Tiada sesiapa pun yang boleh merampas impian itu...

2 comments:

Nong Andy said...

cantik...

boleh kita share impian tu tak encik pensyarah??

:D

Jankaulu said...

boleh
he

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home