Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Thursday, September 13, 2012

NOKIA X2

 Grey emboss

 Negative

 Color emboss

 Black & white

 Original

Solarise

Gambar-gambar di atas adalah gambar saya pukul di bilik pejabat saya menggunakan handpong NOKIA X2 dan juga menggunakan baju raya saya. Saya pakai baju raya ke pejabat sebab biar nak nampak muda sikit. Saya seperti orang lain jugak, nak nampak muda dan bertenaga. Hairan jugak kan? Kenapa dengan tua?.

Handpong ini walaupun murah, ia ada keistimewaan sebab boleh ubah gambar dengan pelbagai kesan. Contohnya lihat gambar di atas. Sebenarnya ada 12 jenis, saya tunjuk 6 jenis sahaja.

Saya suka jenis color emboss sebab saya nampak lebih muda dan baju saya nampak baldunya. Saya jugak nampak kurus bila buat gambar ala remaja. Dagu runcing. Pada hal kat luar dagu saya bulat, he he he.Jadi janganlah ingat saya handsum sangat.

jan: indah gambar dari muka...

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home