Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Friday, July 20, 2012

Salam ramadhan...2012


Semua orang berperang, setiap hari setiap ketika. Ada yang kalah, ada yang kalah teruk. Namun ada yang menang...menang besar. 


Saya selalu kalah teruk, he he he.


Petang tadi saya menerima gambar kartun seperti di atas oleh kawan saya yang sangat islamik. Dia suruh saya fahami apa yang mahu dia disampaikan untuk saya. 

Maka saya sampaikan pula kartun ini kepada pembaca...

jan: Salam ramadhan dari saya...

2 comments:

Nong Andy said...

salam ramadan juga kat kamu Encik Pensyarah... hari pertama Ramadan memang macam berperang.. kepala berdenyut berhabis habisan.. oh! itu memang dugaan!!

Jankaulu said...

salam ramadhan juga utk Nong, saya biasanya hari 3, 4 baru letih lesu...

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home