Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Friday, January 13, 2012

Workshop OBE

Hari ini saya masih sibuk menyediakan persediaan Workshop OBE yang akan berlangsung esok lusa pada 14 dan 15 ini. Saya pergi meneman AJK membeli hadiah dan seumpamanya. Sebenarnya saya AJK bahagian lain tapi saya tetap mengekor dan menolong AJK bahagian lain. Dan AJK bahagian lain juga menolong saya. Kami sama menolong.

Kelihatan Mek Zue dan Mafuzah serius memilih barangan yang perlu. Punyalah lama mereka memilih. Pada masa itu sebenarnya saya lapar. Tapi takut nak beritahukumpulan AJK tersebut sebab kerja tak siap lagi, he he he.





Zul kelihatan memegang bakul. Sebagai model bakul dia tetap sabar menunggu. Rupa-rupanya dia ada juga membeli untuk koleksi peribadi. Saya tidak beli apa-apa, cuma...






Mungkin Zul bosan menunggu tetapi sebenarnya kami sangat aktif berfikir dan mencari kekurangan atau kesalahan sesuatu barangan. Kami tiada pilihan lain, kami membeli di Muadzam. Kalau di Kuantan mungkin banyak pilihan.






Mafuzah sampai terduduk sebab mahu aturkan barang yang nak dibeli dan pada masa tersebut pengkelasan barang juga dibuat. Kami tidak pakai beli jea... Pertimbangan perlu sebab duit majikan.



Workshop on implementation of outcome-based education (obe) - uniten
Date: 14th – 15th Dec. 2011
Venue: The Legend Resort, Kuantan.

Jan: Barangan dibeli untuk menjayakan workshop OBE tersebut.

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home