Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Tuesday, January 24, 2012

Perut anak saudara saya (tanpa edit)








Ini gambar perut anak saudara saya. Namanya dirahsiakan untuk dia tak merasa malu, he he he. Namun perut saya juga begini.


Dia baru saja bersunat. Sekarang dia darjah enam. Kegemarannya petang-petang bermain bola dan duduk bawak ketiak emaknya.


Dia pakai handphon lebih mahal dari saya, sebab dia himpun/kumpul duit untuk membelinya. Dia pandai dalam hal handpon. Saya tak pandai.


Jan: Sekian.

1 comment:

Nong Andy said...

wah.... berapa punya lipatan tu hehehe..

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home