Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Tuesday, September 13, 2011

Rumah terbuka? Saya tak dijemput...

" Saya tak dijemput..." Saya tunduk dan buat-buat malu (sebenarnya memang malu pun, he he he).

" Eh, kan Mang kawan baik dia, tak kan dia tak jemput". Kawan saya yang bujang talang (bercerai tapi tak ada anak) makin galak bertanya.

" Itu dulu, lagipun saya pensyarah biasa" Kata saya walaupun dalam hati terkilan jugak sebab saya tak dijemput. Sedangkan dulu kat bus stop, masa dia berlari dalam hujan (sebab cinta tak diterima oleh kawan saya), sapa yang sabarkan dia? (kira mengungkit la ni, he he he).

Tapi memang konsep rumah terbuka ni kena ada jemputan sebab bukan datang beraya secara biasa...

Jan: Kan? kan?

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home