Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Sunday, September 4, 2011

5 minit lebih awal!




Alhamdulilah, hari raya pertama saya bangun 5 minit lebih awal daripada hari raya pertama tahun lepas. Tahun ni saya bangun pukul 9.55 pagi. Terus saya sms Azniza (kawan baik) untuk mencanangkan kejayaan saya. Dia juga mengucapkan tahniah! Dia tahu apa yang saya lalui dalam hidup ini, pahit perit pedih yang saya harungi. kalau ikut perasaan saya tak nak bangun sampai bila-bila, he he he.

Saya bangun, mandi dan pakai baju Melayu (tahun lepas punya). Saya lihat wajah saya di cermin. Alhamdulilah masih handsum. Saya letak sikit bedak 3A, nak tutup kesan jerawat batu.

Saya rasa gembira...kerana berjaya bangun awal, sehinggalah berlakunya satu malapetaka dalam hidup saya pada tengaharinya.

Jan: Raya ini lebih menyakitkan berbanding raya tahun lepas...

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home