Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Tuesday, August 23, 2011

Kad raya pertama 2011






Gambar di atas adalah kad raya pertama yang saya terima ramadhan ini. Seorang pelajar telah memberikan kepada saya pada suatu malam ketika saya sedang sibuk mengemas meja. Saya mahu apabila saya mula masuk kerja semula lepasraya, bilik saya kemas. Bersih.


Kad raya ini gambar kartun jelita. Warna seakan pink. Ada juga pelajar yang sudi antar kad ini. Saya bukanlah pensyarah yang glamour dan baik... terima kasih banyak.


Sebelum ini saya ada terima kad raya rasmi daripada organisasi seperti majikan, syarikat insurans dan dari rumah pelaburan yang saya buat. Kad-kad itu saya tak buka lagi, he he he.


Jan: Gembiraaaaa....

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home