Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Sunday, August 28, 2011

43 followers






Sebenarnya saya tidak dapat tahu jumlah pengunjung blog saya dalam sehari. Saya juga tidak tahu jumlah pembaca yang tengah `on line'. Saya ada letak programenya (kawan saya letak) yang saya namakan `dilayari' tetapi iannya tidak kelihatan di blog saya. Namun jika saya ke cybercafe, saya boleh lihat jumlah tersebut. Mungkin di tempat kerja saya ianya disekat termasuk youtube dan Facebook.
Namun dalam blog saya, saya boleh lihat jumlah followers blog saya. Setakat ini seramai 43 orang. Terbaru namanya Mas. Saya tidak kisah sangat pasal jumlah pembaca yang memollow blog saya. Saya juga tidak bertujuan untuk mengumpul banyak followers. Pun begitu tentulah saya hargai followers saya.
Saya tahu mereka ikhlas nak memollow blog saya sebab saya tak pernah menjemput mereka secara paksa atau secara `halus' untuk menjadi followers. Maka saya hargai sangat mereka yang sukarela menjadi followers.
Posting kali ini khas untuk followers saya, saya nak ucapkan selamat hari raya dan maaf zahir batin. Saya doakan semoga raya ni semuanya bagus-bagus saja.
Jan: Selamat hari raya wahai followers!

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home