Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Wednesday, June 8, 2011

Gura-gura, nangis...

Minggu lalu saya ke rumah kakak bersama emak dan Najib, bila sepupu sepapat jumpa masa cuti riuhlah keadaannya. Saya ambil peluang pukul gambar. Mereka ni kalau bergura (bergurau) akhirnya yang paling kecil akan menangis. Yang besar asyik mengusik yang kecil, yang kecil pulak masih tak ada akal.


Pukul gambar sebelum upacara bermula...

Uupacara ligam tilam bermula.


Kamera Amar lebih mahal daripada harga handphon saya...(mak dia punya)



Amar asyik ambil gambar saya, handsum sangat ke saya?



Lepas tu menangis kena kosek (usik) ke abang dia...



Hasil muka selepas menangis



Last sekali buang baju, buang seluar buat tiger show atas meja... (saya la yang ajar tu, he he he)






Jan: Best ada anak, boleh marah-marah...he he he





3 comments:

Adie Achim said...

BUkan nak komen entri cuma nak puji gambar white wolf.. nice one! sebabnya secara tetiba semalam saya sibuk mencari gambar/imej putih untuk dimuatkan dalam blog.. kononnya saya akan bercerita based on image yg sy dapat. Imej putih tu dah ada cuma belum sempat lagi nak mengkatik2 idea tu.

Jankaulu said...

sebenarnya saya pun mencari imej putih tersebut, kebetulan dalam imeges internate ada gambar ni...

biasanya saya pilih gambar ikut perasaan yg saya rasa, atau pasal apa yg saya posting...

atau yg bakal saya posting...

Adie Achim said...

saya faham.

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home