Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Friday, June 17, 2011

Cadangan tajuk

Kadang-kadang saya tanya kawan saya, tajuk apa yang saya kena posting?. Maka saya sms kawan untuk cadangan tajuk, dia sms balik, ini tajuk pemberiannya:
Sahizi Sem, capati,1 roti canai = 5 km jogging, puasa ganti, persediaan raya, bila hati dah suka, kerusi batu, beruk bawak motor, batu terkeluar celah seluar.

Jan: Saya telah pilih tajuk `beruk naik motor'...he he he

1 comment:

topan said...

kadang-kala kita buntu untuk menulis... namun setelah menerima ilham orang lain, boleh saja kita nak menulis... kadang-kala juga, melihat sesuatu benda dan perkara juga kita mampu untuk menulis tentangnya.. tak percaya? cubalah... ;)

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home