Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Wednesday, May 18, 2011

Hati yang terbuka...

Saya terima berita tersebut dengan hati yang terbuka. Saya tidak terkejut, malah saya pernah meramalkannya, he he he.
Dia merupakan sahabat baik saya di tempat kerja lama dulu. Orangnya lucu sedikit, sedikit gatal tetapi beriman (pandai-pandai pulak saya ni, he he he). Namun dia tegas. Saya sedikit kecewa kerana tidak dapat hadir di majlis perkahwinan dia. Saya tidak pernah hadiri majlis perkahwinan kali kedua...
" Dia layak..." Tiba-tiba hati saya berkata. Macamlah saya ni pengkayu ukur bagi orang layak atau tidak dalam berpoligami. Saya kenal baik dengannya dulu. Pada masa tersebut saya masih muda dan cuba mencari populariti, sedangkan dia pada masa tersebut sudah popular.
Saya tidak mencanangkan berita perkahwinan tersebut, biarlah orang tahu dengan cara semula jadi. Kalau saya canangkan...mungkin ada hati yang terluka. Maksud saya pihak ketiga dan ke empat.
Saya pun tak tahu banyak cerita, cuma doakan kebaikan.
Jan: Selamat pengantin baru (semula...)

1 comment:

topan said...

hehehehe...siapakah itu?

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home