Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Monday, April 11, 2011

Wild Country -Avon

Minggu lepas, sedang saya asyik menyelongkar tong sampah di hadapan sebuah rumah, saya terjumpa botol minyak wangi Wild Country. Saya tersenyum sorang di tepi jalan...

Minyak wangi pertama yang saya pakai ialah Wild Country - Avon. Pada zaman persekolahan minyak wangi ini sahaja yang ada dijual di bandar. Minyak wangi ini saja yang mampu saya beli. Harganya RM15.90 (kalau saya tak silap). Saya ini sebenarnya bukanlah `Wild' sangat tetapi itulah yang ada...
Pada zaman itu saya pakai jimat sangat, sikit sahaja setiap hari. Maklumlah mahal...saya kumpul daripada duit belanja sekolah saya.
Zaman sekolah dan zaman universiti saya pakai yang murah-sahaja. Bila bekerja dan ada duit baru saya pakai yang mahal sikit. Berbezakan dengan pelajar sekarang, sesetengahnya guna duit PTPTN untuk beli yang berjenama. Bukan saya hendak mengata, saya ada bukti!.
Saya harus pakai minyak wangi. Pada zaman remaja saya, kakak pernah beritahu bahawa badan saya berbau. Saya sebenarnya tidak pula menyedarinya. Lagipun saya bukan jenis kucing yang suka jilat badan sendiri.


Jan: Pakai untuk kepuasan diri sahaja...dan menolong hidung orang lain, he he he.

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home