Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Friday, April 29, 2011

Video Azizah?

Dua tiga minggu ini, ramai yang hangat bercerita mengenai isu video seks Anuar. Tak terkecuali ianya menjadi bahan kawan dan jiran saya untuk membicarakannya. Ada kawan saya yang yakin sangat individu tersebut adalah Anuar, manakala ada juga kawan saya yang kata tak serupa langsung dengan muka Anuar. Mereka tidak semena-mena mengheret sama saya ke dalam kancah isu video seks ini. Saya juga ada menerima sms daripada kawan bertanyakan pendapat saya... penting sangat ke pendapat saya?

Malah ada antara kawan saya di kampung, di Besut, yang sms bertanya "Hebat ke, ganas tak?", saya rasa soalan tersebut tak ada kena mengena dengan isu sebenar. Maruah dan moral pemimpin kita.

"Awak dah tengok ke Man? tanya kawan saya. Saya jadi serba salah. Kena tengok ke? Biasanya jika saya buka youtube saya cari lagu-lagu lama terutama lagu Kak Pah di era 70an...
Terus terang saya katakan, saya tak berminat nak tengok video seks tersebut (video seks lain? No komen, he he he).

Katanya...khabarnya selepas part 2, akan disusuli dengan video yang di Bangkok pula... Saya tak juga berminat nak tengok. Dan Umi Hafida katanya ada 18 video! Saya tak juga berminat...

Yang paling saya nak tengok ialah video Azizah... Katanya video Azizah ada.

Jan: Saya berminat nak tengok.




No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home